Consultantul de afaceri Iolanta Mura s-a întâlnit cu participantele programului Dialogurile transnistrene: ediția pentru femei”, susținând un webinar cu tema „Puterea brandului personal”.

 „În ciuda faptului că branding-ul personal este un fenomen relativ nou, de mult timp acesta nu mai este domeniul exclusiv al vedetelor și politicienilor! Fiecare din noi este unic și toată lumea se poate redescoperi inclusiv pentru publicul larg.

Brandingul personal deschide noi orizonturi și oferă noi oportunități. Clienții, colegii, angajații, angajatorii și adepții tăi încep să aibă încredere în tine. Această încredere îți crește veniturile, te propulsează pe scara carierei, îți redă încrederea în sine și îți crește stima de sine”, -spune Iolanta.

Invitata webinarului a subliniat și accesibilitatea brandingului personal.

„Ai deja rețele de socializare, când nu ești în cameră, ei spun ceva despre tine, iar domnul Google poate oferi și ceva informații despre tine. Așadar, singura întrebare este dacă doriți să vă lăsați reputația să-și trăiască propria viață sau decideți să controlați aceast proces”, – a menționat experta.

Deasemenea Iolanta Mura a precizat ca crearea brandului  personal înseamnă și o investiție: de timp, emoție, efort si deseori de bani.

„Te-ai hotărât? Ei bine, atunci trebuie să devii un pic marketolog și un pic de sociolog. Dar cel mai important, să fii tu însuți, deoarece restul rolurilor au fost deja repartizate”, – a concluzionat Iolanta.

 Din programul  “Dialoguri transnistrene: ediția pentru femei” face parte un grup de femei de pe ambele maluri ale Nistrului. Pe parcursul acestei toamne ele se întâlnesc săptămânal pe platforma online ZOOM, pentru a participa la seminarele tematice, organizate de IPIS.

Finanțarea acestui program este oferită de Ministerul Afacerilor Externe al Irlandei și al Serviciului Public Federal Afaceri Externe, Comerț Exterior și Cooperare Internațională al Regatului Belgiei.