Anunț privind achiziția de software utilizate pentru analizarea și combaterea dezinformării și influențelor informaționale externe în Republica Moldova.
Data publicării anunțului: 10 decembrie 2024
Termenul limită de prezentare a dosarului: 24 decembrie 2024; ora 17:00
Procedura de achiziție: Licitație publică
Selecție în baza ofertei financiare
Tipul contractului: Contract de achiziții
CONTEXT
Institutul pentru Inițiative Strategice (IPIS), implementează proiectul „Dezvoltarea capacitaților și a rezilienței instituționale în procesul de combatere a dezinformării și propagandei”, finanțat de Fundația Soros Moldova, contract de grant Nr. G15280 din 01.11.2024.
Una din activitățile proiectului presupune achiziția de software pentru Centrul pentru Comunicare Strategică și Combatere a Dezinformării. Aceste software vor fi utilizate pentru analizarea și combaterea dezinformării și influențelor informaționale externe în Republica Moldova.
Întru realizarea acestui scop, Institutul pentru Inițiative Strategice (IPIS), anunță un concurs pentru selectarea unei persoane juridice – în vederea livrării de software.
DEPUNEREA DOSARULUI
Dosarul de aplicare va cuprinde oferta financiară.
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Termenii de Referință și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul de aplicare va fi transmis prin e-mail la următoarea adresă: achizitii@ipis.md
Dosarele incomplete nu vor fi examinate.
DATE DE CONTACT
Pentru întrebări referitoare la Termenii de Referință și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să ne contactați la adresa e-mail: achizitii@ipis.md
Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 15 decembrie 2024, ora 17:00.
Răspunsurile la toate întrebările adresate vor fi publicate pe pagina anunțului Concursului în cadrul documentului:
2024. Achiziție software_LOT1_Întrebări/Răspunsuri
2024. Achiziție software_LOT2_Întrebări/Răspunsuri
2024. Achiziție software_LOT3_Întrebări/Răspunsuri
2024. Achiziție software_LOT4_Întrebări/Răspunsuri.
ORAR
Următoarele termene limită se aplică acestei cereri de oferte:
Acțiune | Termen limită |
CDO emisă | 10 decembrie 2024 |
Termen limită pentru întrebările contractorilor | 15 decembrie 2024; 17:00 |
Termen limită pentru răspunsurile noastre | 17 decembrie 2024 |
Termen limită pentru propunerea ofertantului | 24 decembrie 2024; 17:00 |
Verificarea conformității ofertelor cu CDO | 26 decembrie 2024 |
Selecția finală a contractorului | până la 31 decembrie 2024 |
Data de începere a contractului | 02 ianuarie 2025 |
CUM ȘI UNDE SE DEPUNE DOSARUL Dosarul de aplicare va fi transmis electronic, prin e-mail, la următoarea adresă: achizitii@ipis.md
Termen limită de depunere: 24 decembrie 2024; ora 17:00.
Institutul pentru Inițiative Strategice (IPIS) nu va lua în considerare dosarele depuse după termenul limită.
CDO_Achizitie Software
DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE
FORMULARUL A. OFERTA FINANCIARĂ